اخبار جدید باشگاه استقلال
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید باشگاه استقلال و آدرس newsclubesteghlal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرشاد فلاحت‌زاده، بازیکن اسبق استقلال پیرامون شکست استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا تیم خوبی بود. من سال پیش هم در این تیم حضور داشتم و حالا با روی کار آمدن پرویز حیدری، مدیرعامل سایپا شرایط این تیم بهتر از پیش شد. کادر جوانی هم به سایپا آمده‌اند و نوید روزهای بهتری را خواهند داد.

درباره استقلال هم باید بگویم این تیم خوب بازی کرد، هفته‌های اول است و اصلا نباید بی‌مورد قضاوت کرد. استقلال شاید نتوانست مقابل سایپا به پیروزی دست یابد ولی ترکیب خوبی داشت و این شکست چندان به سرمربی و نفراتش مربوط نبود. نوبت بازی‌های قشنگ استقلال هم خواهد رسید. تجربه نشان داده که تیم‌های امیر قلعه‌نویی روز به روز بهتر خواهند شد. در این بازی و حتی ممکن است در یکی، دو بازی آینده هم این افت بدنی و عدم هماهنگی مطلوب دیده شود که قابل حل است. شما نگاه کنید جواد نکونام یک‌دفعه بعد از 6 سال بازی در لالیگا به ایران آمده و به استقلال پیوسته، او هنوز به هماهنگی کامل با سایرین نرسیده. به هواداران هم پیشنهاد می‌کنم صبر پیشه کرده و تنها از تیم خود حمایت کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:25 ] [ محسن هدایتی ]

.: Weblog Themes By fcnews.blogfa.com:.

درباره وب

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 18479
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->